środa, 14 września 2016

Wspomnienia z Warmii - krótka fotorelacja z wakacji

Cześć Misie <3

Jak już pewnie wspominam po raz n-ty, w związku ze zmianą pracy, mój tegoroczny urlop nie należał do najdłuższych- miałam jedynie tydzień czasu, by tak naprawdę konkretnie odpocząć. Mimo to, udało mi się trochę pojeździć po Polsce. Jednym z  miejsc, na których odwiedzeniu najbardziej mi zależało był Olsztyn i okolice, a co za tym wreszcie idzie- poznanie się osobiście z LadyAggu ;) Wiedząc, że szykuje mi się kilkudniowa wycieczka, naładowałam aparat i starałam się uwiecznić najpiękniejsze miejsca w okolicy, gdy tylko pokazywało się słońce. Uwielbiam to, ile cudownych i niepoznanych miejsc wciąż na mnie czeka w Polsce- nie wyjeżdżałam nigdy za granicę, a mimo to u siebie ciągle jestem zaskakiwana :) Kto wie, może natchnę Was na przyszłe wojaże?


Będąc na Warmii, obowiązkowym punktem każdej wycieczki MUSZĄ być piękne jeziora <3 Widoki, jakie się przed nami rozpościerają, zapierają dech w piersiach i aż proszą się, by poeksperymentować z aparatem :) Tu: Jezioro Ukiel :)



Na jeziorku można popływać żeglówkami, kajaczkami i rowerami wodnymi, które śmiało można sobie wypożyczyć na miejscu :)


Czas na wizytę w Olsztynie ;) To piękne miasto, pełne pagórków, fontann i parków z pięknym zamkiem na czele:


Galeria Warmińska- perełka nowoczesnej architektury :)


Nie mogłabym.. po prostu, nie mogłabym darować sobie zdjęcia tramwaju :)


Co w Olsztynie robi.. sfinks? Nie wiem, ale jak dla mnie Egipt już odbębniłam :P











A tu już Lidzbark Warmiński i kolejny zamek :) 



Jak podoba Wam się kolejna foto-wycieczka? Jeżeli mi się tylko uda gdzieś wyjechać, chętnie podzielę się kolejnymi zdjęciami, co Wy na to? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za przeczytanie posta ;)

Podziel się ze mną swoją opinią i zostaw komentarz- każdy z nich napawa mnie chęcią do pisania jeszcze więcej! ;) Dziękuję Ci za wywołanie uśmiechu :)