poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Perfumetki Neness- zapachy, które podbiły moje serce

Cześć Misie <3

Mamy dziś poniedziałek, czyli początek tygodnia. Jak najlepiej zacząć tydzień? Wiadomka- przyjemnie :) Więc, żeby tak było, dzisiaj chciałabym otoczyć Was zapachami. Zapachami, które osobiście uwielbiam i chciałabym przedstawić Wam je w jak najlepszy sposób :) Zapraszam :)


Moja przygoda z perfumetkami Neness  zaczęła się od marcowego Shinyboxa, gdzie dołączono zapach la vie est belle. Nie znałam tego zapachu dotychczas, bo przyznam się szczerze, mam kilka swoich ulubieńców i nie rozglądałam się za innymi. Do czasu oczywiście ;) To zaczynamy:

1. Lancome- La Vie Est Belle


Typ: słodko- kwiatowy
Wykorzystane nuty to czarna porzeczka, irys, kwiat pomarańczy, jaśmin, bób Tonka, pralinki, paczula, wanilia. 
Kojarzy mi się z : Kobietą "rozważną i romantyczną" :) Dobry zapach na wiosnę :) Perfumy te bardzo mocno przypadły do gustu mojej mamie, dlatego też nie omieszkałam ich sprezentować. 

2. Davidoff- Cool Water


Typ: Kwiatowo- morski
Wykorzystane nuty: owoce cytrusowe, pigwa, ananas, kwiat lotosu, czarna porzeczka, lilie wodne, róża, jaśmin, morwa, melon, amber. 
Kojarzy mi się z: Stanowczością. Dlatego też uważam że nadaje się do pracy, na spotkania biznesowe i wyższej rangi. Zapach jest dla mnie bardzo świeży i intensywny zarazem. Pięknie i długo utrzymuje się na włosach. Nie znałam go nigdy wcześniej i w sumie wzięłam go na próbę- był to celny strzał :)

3. Calvin Klein- Eternity


Typ: Kwiatowy
Nuty zapachowe: 
mandarynka, frezja, szałwia, narcyz, konwalia, róża, nagietek, biała lilia, jaśmin, patchouli, amber, piżmo, drzewo sandałowe
Kojarzy mi się z: Moją mamą :) Miała w moim wczesnym dzieciństwie niemal identyczne perfumy, bodajże od Niny Ricci. Bardzo dobrze dzięki nim pamiętam jej uśmiech i wysiłek, jaki włożyła w to, żebym była zdrowym i szczęśliwym dzieciakiem :) Oczywiście wylądował w prezencie ;)


4. Moschino I Love Love


Typ: Owocowy
Nuty zapachowe: pomarańcz, grejpfrut, czerwona porzeczka, wodna lilia, herbaciana róża, konwalia, cynamon, piżmo, drzewo cedrowe, drzewo tanaka 
Kojarzy mi się z: Latem! Jest bardzo cytrusowy, energiczny i wesoły, że nie sposób mieć złego humoru, używając go. Jest to zapach, który bardzo chciałam mieć w oryginale, ale jego cena... no cóż, jak to oryginałów trochę boli w kieszeń, więc cieszę się, że go mam i na pewno nie raz po niego wrócę :) Bardzo podoba mi się stylizacja opakowania, mocno nawiązuje do oryginału.

5. DKNY- Be Delicious


Typ: owocowo- kwiatowy
Nuty zapachowe: jabłko, ogórek, grejpfrut, róża, tuberoza, fiołek, amber, drzewo sandałowe.
Kojarzy mi się z: Podobnie, jak powyższy koleżka, kojarzy mi się z latem. Świetne jest połączenie jabłka i ogórka, zdecydowanie gra pierwsze skrzypce ;) Miałam kiedyś identyczny zapach z LaRive i naprawdę dobrze się z nim czułam :) Myślę, że jest to zapach - codzienniaczek dla energicznej, młodej damy :)


Wszystkie zapachy mieszczą się w szklanych buteleczkach o pojemności 22ml. Dozowanie perfum ułatwia nam dobrze działający atomizer. Zapach utrzymuje się na skórze spokojnie 6-8 godzin, co jak dla mnie jest absolutną rewelacją :) Cena jednej perfumetki to 12 zł, chociaż firma co rusz sprzedaje wybrane zapachy w obniżonej cenie, czyli 10 zł- warto polować na okazje ;) Co lepsze, przy zakupie 10 zapachów uzyskujemy darmową przesyłkę kurierem :)



Znacie firmę Neness? :) Jeżeli nie, naprawdę polecam się zapoznać z ich ofertą, wystarczy kliknąć tutaj :) Jakie są Wasze ulubione zapachy? Może któryś z moich przypadł Wam do gustu?

Piszcie do mnie- wiecie, że czekam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za przeczytanie posta ;)

Podziel się ze mną swoją opinią i zostaw komentarz- każdy z nich napawa mnie chęcią do pisania jeszcze więcej! ;) Dziękuję Ci za wywołanie uśmiechu :)