niedziela, 23 października 2016

LashVolution- Wyniki rozdania!

Cześć Misiaki <3 Wpadam do Was zziajana i.. nieco zasmucona. Wiem, że wyniki konkursu miały się pojawić 2 dni temu, jednak miałam kilka osobistych zawirowań rodzinnych, które spowodowały że wpis się opóźnił. Dobra, wiem że czekacie, więc nie przedłużam :)


Bardzo gorąco dziękuję Wam wszystkim za udział w konkursie. Cieszę się, że jesteście ze mną moje Misie <3 Mam nadzieję, że podobnie jak ja bawiłyście się fantastycznie i będziecie obserwować bloga bacznie, bowiem następny konkurs będzie dotyczył najbardziej pożądanej marki kosmetycznej ostatnich miesięcy :) 

Niniejszym ogłaszam, że zwyciężczynią konkursu jest ....


TheMissyDi!


Gratuluję Kochana! <3 
na maila yumibloguje@gmail.com wyślij proszę mi swoje dane :) 

A jutro po południu kolejna notka :) Jako że w tym tygodniu pracuję rano, będę częściej i więcej z Wami <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za przeczytanie posta ;)

Podziel się ze mną swoją opinią i zostaw komentarz- każdy z nich napawa mnie chęcią do pisania jeszcze więcej! ;) Dziękuję Ci za wywołanie uśmiechu :)